close

LH-Tagebuch  

<For English Translation, plz Slide Down>

我們的日記 (Our Diary)

”我們的日記~”
前天從德國回來了,去德國的兩個月,我們買了兩本日記,因為我只去兩個月,且我們想要把所有發生的事情寫下來就不會忘記了~所以我們在每天的晚上都會寫日記,寫我們做了什麼,想和對方說的話,我們的心情等……
日記封面寫的是 ”兆緯(Laura)的日記,2013,暑假的回憶。”
等到我回臺灣的前一天 我們交換了日記~ 
我上飛機後 Laura看了我寫給她的日記,她看了之後一直哭……
我也是……
我們會好好保存我們的回憶的~

<English>

<Our Diary>

I came back already two days. We bought 2 diarys in Germany.  Because i only went there for 2 months, we want to write down everything in the diarys, then we will never forget about what we did.

So we wrote diary every night.....

Before the day that i have to go back Taiwan, we changed the diarys~

After i got into the airplane, Laura read the diary that I gave her, she started to cry......

So am I.......

We'll never forget these memories !!!

arrow
arrow

    我的德國女友 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()