close

32  

 

<甜言蜜語聽不膩>

情侶有時候會因為太熟而漸漸不說甜言蜜語. 剛開始交往講很多甜言蜜語 後來 少言少語 再來 不言不語 最後分手 瘋言瘋語.
我和Laura有時候還是會吵架. 我脾氣又比較衝,後來慢慢學習先冷靜下來,改變了很多. 有時候應該放大對方的優點 而不是一直找對方的缺點.
昨天
Laura:我覺得我的嘴唇最近有點乾燥
我:一定是因為我不在那裡
Laura:為什麼?
我:因為我是你的護唇膏阿!
Laura跟我說:你想的美~ (可是很害羞地微笑 哈哈XD
很多人可能想說肉麻當有趣,但是有時候適當的甜言蜜語可以化解掉兩人之間很多的爭執.

我們在奇遇後 認識一天 第二天就交往了.
到現在已經在一起了968天,在一個月左右就要破千了!
我們許了很多的夢想 也規劃好了要生兩個小孩.
我想"信任" 對兩個人來說是很重要的.
下次如果吵架,對她說些甜言蜜語吧! >口<"

給男生的功課:
每天至少對她說一次我愛你

<Never get tired of sweet words>
Sometimes you may speak less and less sweet words.
I fight with Laura sometimes. And my temper is fierce. But i started to learn calm down, it was really working. Sometimes you may see the good side from her, not bad side.
Yesterday
Laura : I think my lips is dry these days
Me : Definitely casue i am not there
Larua : why?
Me : I am your "Lip Balm"
Laura : No ( but she is shy and smile
Some people think its not good to speak sweet everytime, but it can solve many problems between you guys.

We knew for one day, and next day got together.
We already got together for 968 days, it will be over 1000 soon!
We Made many wishes and we plan get 2 mixed childs.
I think " Trust" is important for couple.
Next if you fight, speak sweet to her ! ><"

Homework for boys:
Speak to her " I love you " everyday at least once.

arrow
arrow

    我的德國女友 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()