close

37  

 

<大家好 (≧∇≦) >
<Laura筆>

<中文翻譯往下拉>

Hey, its me Laura *-*
I thought i also could write something for you, and jou wei will translate it for me so everyone of you can understand 
i wanted told you that you all are very awesome and nice, and what you write and comment are very sweet !!*-* 
Jou wei always translate the comments for me and im really happy about it!!
Like you maybe know that i will come to Taiwan this August im soo happy about it because i never been outside of europe and its very new for me, im for sure i will have a great time with Jou Wei and i hope i can meet some people of you too it would be very nice 
Therefor i wish you all a nice day and stay happy like always 
A lot of love
Laura :**

<翻譯>
嗨,是我,Laura。
我覺得我也能寫一些東西給你們。雖然我不會中文,但是"兆緯"可以幫我翻譯,這樣大家就懂了。 
我想要跟你們說,你們人都很棒也很nice。 還有你們的留言總是那麼的"全國電子" ,"感動"。
"兆緯" 常常翻譯你們的留言給我聽,我很開心。
你也許知道今年暑假8月我會去臺灣,我真的非常興奮,因為我從來沒去過歐洲以外的國家。對我來說非常新鮮。我相信我和"兆緯"會度過很好的時光。 
還有我希望能夠和你們見面,那將會非常棒呢。
祝福你們美好的每一天和總是保持開心。 
滿滿的愛 
Laura 上 ( 親親

arrow
arrow

    我的德國女友 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()