close

LH-Telefonieren  

"For English Translation, plz Slide Down "

我們很快的就交換了 Skype 剛開始我們只是用Skype打字聊天,過了幾個星期,我提議說要用打電話的方式來聊天(很想聽她的聲音~ 
剛開始通話的時候真的很好笑 因為是第一次我們都很害羞~兩個人整整10分鐘沒出聲,只是一直打字說妳怎不講話~
後來我提起勇氣講了一聲”Hallo” 她也害羞的講了一聲”Hallo” 也就因為這樣讓我們開始使用通話的方式 而不是單純打字 (還沒到視訊的階段~
我們聊的很盡興 也進一步的……
我說:我愛妳 (心跳的好快 我可以聽到我的心臟跳動的聲音,我也好怕她拒絕我~
她說:其實我也覺得我愛上妳了! 
(聽她這樣說 我超級高興的 感覺好像身體要爆炸了~
我們就這樣繼續聊天下去~
好笑的事 過幾天後~
我:Laura 我問妳喔 我們是男女朋友的關係了嗎? (兩光
Laura:我也不知道耶 我們都告白過了 應該是吧~
我:這樣妳就是我女友了!
Laura:對呀 對呀 妳也是我男朋友了 好開心:)
(兩個人反應有點慢 哈哈)
因為時差(6小時)的關係 我一直都要很晚睡,Laura下課的時候是下午4點,而臺灣已經晚上10點了,她還要洗澡 吃飯…… 她大概8 9點睡覺,臺灣就凌晨3,4點了,所以我需要非常晚睡~
(我們是一起睡覺喔 ~帶著耳機 然後skype一樣還是通話,還可以聽對方睡覺時的呼吸聲 :)
PS: 夏天時差6小時 冬天差7小時
假日的時候我們整天都會視訊
照片上我們視訊了快24小時 最多我們連續講了30幾個小時 (因為通話斷掉就沒圖片樓~

<English>

At beginning we only chatted with "Skype". After few weeks, I suggested that maybe we can call with "Skype" ( Want to hear her voice~

We started to call. It was really funny, cause it was the first time we called, both of us felt so shy that we spoke nothing. We didnt speak for 10min, just typing " Why you dont speak??"

Later on, i spoke " Ha.....llo....!"    She also answered : "Ha.....llo....!"

So... the word "Hallo."  Started our calling life. 

One Day  I said : I Love You  ( my heartbeat was sooo fast, even i can hear it, but i scared that she refuse me~

She said : Actually, I Love You too  ( As i heard it , i felt Super Happy , felt like exploding~ 

Then we just keep chatting.  The funny thing is......   After few days~

Me: Laura, Are we " Couple" now ?  ( Now i felt stupid about what i asked  haha

Laura: I dont know , you've been said you love me, so am I.  I think..."Yes!"

Me:  Thats mean , you are my gf now!!!

Laura: Jaaa Jaaa, You are also my bf, so happy! :)

(Our reaction was really so slow haha !)

Because of the "Time Zone". The time is "6 Hours" different , so i have to sleep to late everyday.

When Laura came back from school (4:00pm), it already 10:00pm in Taiwan.

After she take a bath, eat.....so on, then it's midnight here.

(We sleep together, wear earphones and keep calling, also can hear each other's breath. :)

On the weekends,we called almost all the day.

On the pic, we called almost 24 hours.

arrow
arrow
    文章標籤
    異國戀 遠距離戀愛
    全站熱搜

    我的德國女友 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()